Daily Archives: septembrie 22, 2008

Am doar 18 ani…

show_b53b3bc453389b(448, 46);

vama veche- am doar 18 ani
Asculta mai multe audio Muzica »
…azi, dupa ce am cantat urland acelasi refren stupid, fara sa imi permit sa am varsta din stih, dupa ce m-am cerat cu tata si am inghitit in sec de fiecare data cand imi arunca in fata aceeasi scuza desarta „pana faci 18 ani, faci cum vrem noi, dupa, te descurci”, s-a indeplinit profetia oracolului, dupa 18 ani de la data de 22 septembrie 1990, zi in care mama nastea minunatie de copil intr-un spital din Slobozia, iata, am 18 ani. (ok, faza cu profetia nu are nici o legatura, da tre’ sa recunoasteti ca e de efect :D)

In 18 ani, am realizat multe, am crescut si am ajuns de la juma’ de metru, la 1 metru, acum am un metru jumate…asta da realizare; am invatat sa vorbesc, sa merg, sa scriu, sa citesc, sa rad, sa plang, sa parasc, sa ma supar, sa cant, sa fiu o scorpie, sa ma cert, sa urlu; nu neeaparat in ordinea asta 🙂
Acum, lasand gluma de-o parte, am reusit sa ma cert si sa ma impac cu o groaza de lume, am reusit sa fiu simpatica, sa ma fac de rahat si sa ies din el, m-am lovit cu capul de tavan, am ras, am plans mai mult decat orice, am fost lenesa si vrenica in acelasi timp, am refuzat sa invat matematica,am facut o groaza de tampenii, am fost pe cale sa dau foc la casa de vreo doua ori,prostii din astea de are, daca scapui cu viata din ele iti amintesti mai tarziu si razi. In fine, nu o sa imi conspectez acum toata viata, asta e un post asa, ca sa va fac sa radeti, sa ma felicit ca am ajuns pana aici, desi nu e meritul meu, e o chestie normala, totusi, e o sarbatoare, nu? 🙂

Acum, la 18 ani, imi doresc mie tot binele din lume, bineinteles, doar nu mi-oi dori singura raul, imi doresc sa fiu eu, sa nu ma las calcata in picioare, sa plang mai putin, si atunci cand o fac, sa plang de bucurie, sa fiu inconjurata de prieteni, sa ma distrez si sa intru la facultate, la limbi straine, la buget (asta rog pe toata lumea sa imi ureze).

Stiu ca postul pare infantil, poate fara noima, adica, de ce mi-as ura singura tot binele din lume? De ce nu? Stiu ca iar nu sunt coerenta, nu sunt niciodata, dar asta sunt, nu ma pot schimba, sunt nascuta in zodia incoerentei!
Azi nu o sa ma critic, azi sunt cea mai frumoasa, si cea mai desteapta, si cea mai simpatica, si am toate calitatile din lume, pentru ca pot, pentru ca azi e fucking ziua mea si imi bag picioarele, cica e cea mai frumoasa perioada din viata, si ma simt la 18 ani, cum m-am simtit si la 17, si la 16, si la 15, si la 14, si la 13 si tot asa pana ma fac mica iar si intru in burta mamei, pentru ca in astia 18 ani am invatat ca pe copii nu ii aduce barza 🙂 La 18 ani, ma simt copil! Sunt copilu’ lu’ mama si-al lu’ tata! Asa, sa fie clar 🙂
Sa imi traiesc!