E.M.I.L.

Si eu un fan ahtiat dupa ska, dupa punk, rock, si in general muzica buna. Sunt adoratoare de ska-punk romanesc, in special de E.M.I.L. si astept de ceva timp sa scoata ceva nou. E-adevarat nu am cumparat albumele in original, deci nu sunt chiar polliticaly corect, dar mi-am promis sa incerc sa ajung la concertele lor „cand oi fii in Bucuresti” (locul ala unde umbla cainii cu covrigi in coada), si mai ales sa imi cumpar albumele lor, ca sa pot sa ma numesc si eu fac declarat E.M.I.L. .  Pana atunci astept, mai ascult muzica piratata, ca na, asta-i sistemul (sper sa nu ma aresteze cineva ca „dau pe post” din casa). In fine, azi caut pe youtube sa mai ascult cate ceva, cand dau peste frumuseste de melodie noua scoasa de ei, ma uit mai bine, inca una. In concluzie, sunt foarte fericita. Luati de ascultati:

E.M.I.L-Vis in soapta

E.M.I.L.- Raman la fel


1 responses to “E.M.I.L.

Lasă un comentariu