Daily Archives: septembrie 1, 2007

Depresie de toamna

Sa continui sa ma mint ca mai e totusi vacanta, chiar daca vara s-a sfarsit….e complet fara sens. Nu mai e acelasi lucru…vara sa sfrsit si asta e sigur. Nu pot sa cred cat de repede a trecut timpul, parca ieri muream de cald si era deabea iunie si acum bate vantul si ploua afara. Si colac peste pupaza mai e putin si incepe nenorocirea aia de scoala. Nu-mi plac sfarsiturile decat atunci cand e vorba de scoala, nu urasc decat inceputul scolii, e cel mai deprimant inceput posibil. O adunatura de ipocriti stransi in curtea scolii sau a liceului. Da, ipocriti, pentru ca unii au si flori la ei si le dau profesorilor, si se prefac ca le pare bine sa ii vada, pe ei pe profesori. Si profesorii zabesc la randul lor si multumesc pentru nenorocita aia de floare. Unii mai fac si poze…cacat… cine ar vrea sa isi aminteasca inceputul scolii?!?
Si cand ma gandesc ca o sa pasesc iar in clasa, ca o sa miroasa a transpiratie de la nesimtitii care nu stiu ce-i aia apa, ca or sa rasune manele din toate unghiurile, ca o sa ma trezesc de dimineata si o sa dorm la ore. Bleah… Singurele chestii mishto la scoala sunt pauzele, pentru ca atunci pot sa evadez putin, mai ies la o gura de aer proaspat cu Ana, mai iau un senvis gretos, mai beau o cafea, mai vine boyfrindu. Si mai sunt orele in care stam degeaba, ca nu vine profu sau profa la ora. Si alea imi plac mult, si chiulitul de asemenea. Vorba lu’ Alex, am luat-o razna…si imi place al naibii de mult.
Si ca sa nu ziceti ca sunt pesimista, toamna are si parti bune, pentru ca e ziua mea, si luna asta fac 17 anisori, abia astept, promit ca va dau bomboane virtuale, promit ca fac cinste cu o bere virtuala, promit multe, cam greu sa ma tin de cuvant….sunt prea deprimata ca sa rad, e prima zi de toamna si ploua, si e urat. Am o stare nashpa, vreau sa vina vara innapoi si sa fie iar cald, vreau alti colegi, vreau sa nu mai ploua macar….
Si ca sa fie totul complet, na, va dau sa ascultati OCS-Depresie de tomana-iarna…titlul e sugestiv:D


www.addletters.com

Am descoperit un sit foarte funny unde poti sa pui cuvinte in gura…la propriu
www.addletters.com
de esxemplu, poti sa il faci pe Bart Simpson sa scrie pe tabla numele tau, sau numele sitului tau
ex: