Daily Archives: ianuarie 1, 2008

Lolita sau O fetita = O femeie

A trecut si Revelionul asta. L-am avut frumos, cu artificii, cu muzica si cantari, mai putin dans, dar a fost frumos; am fost o mana de oameni adunati intr-o casa si cam atat. Dar nu o sa va impui capul cu urari de bine, felicitari, propuneri pentru anul nou si alte chestii care se spun in perioada asta a anului, o sa va povestesc insa despre un personaj care mi sa parut interesant si care prin nu stiu ce miracol a aterizat la petrecerea noastra. Bineinteles, sunt niste tipologii umane, nimic de zis, fiecare cu ale sale obiceiuri, mostenite sau dobandite cine stie cum, asta e mai putin relevant in ceea ce o sa va povestesc despre o domnisoara foarte stilata, dragutica ea de fel, vopsita in toate culorile curcubeului in cap, cu un pierce ce stralucea de sub buza si care fuma de mama focului. Nici o problema la prima vedere, la naiba, o gramada de fete fumeaza si se vopsesc, dar nu totate au 13 ani. Las-o naibii de treaba, emancipare, emancipare da nici chiar asa. Asta se numeste copilarie pierduta, zic eu, care la 13 ani inca mai faceam haine la papusi si ma jucam „fatea” cu copii pe unde nimeream cate-o gloata galagioasa. Sincer, nu vreau sa sune demodat dar eu chiar cred ca in zilele noastre nu mai exista copilarie; sex de la varste cat mai mici, fumat, baut; pai maritati-va fetelor ce mai stati ca pe asta n-ati facut-o. E timp pentru toate, nu e nevoie sa iti traiesti viata chiar asa de intens, nu sunt impotriva vopsitului, nici a fumatului, desi nu am obiceiul asta, nu pot sa impun cuiva sa nu mai fumeze sau sa nu mai bea, dar cred eu, toate au o limita, trebuiesc si ele facute mai cu cap, nu de alta dar tot noi regretam mai devreme sau mai tarziu. Stai sa iti strici parul cu vopsea de la 12-13 ani, iti mai gauresti si fata, ca sa fii si mai cul, pai acum ca ti-ai tras look-ul asta traznet, hai fata mea la discoteca, sa ne facem de cap, sa ne fluiere baietii si sa faca misto de noi, pentru ca, la naiba, asta fac cand vad cate o desteapta de genul asta. Si ce e mai trist e ca fenomenul ia amploare pe zi ce trece. Daca ajung fetite de clasa a6a sa vorbeasca intre ele despre metode de contraceptie si pozitii kamasutra, in loc sa isi vada de papusile lor, apoi dragele mele, nu prea e bine.
Unde sunt copilele alea inocente, unde e lumea aia noua in care intri odata ce pasesti pe holurile liceului, priviri aruncate pe furis, biletele de dragoste si florile lasate in banca pe ascuns, ca in liceenii. Pe naiba, sex, bautura, de ce nu si droguri, mai pune si niste violenta si esti cul, sa nu lipseasca din palmares atitudinea aia extravaganta si plina de figuri anapoda, cat mai mult mascara pe gene, varuiala de fond de ten si pudra de pe fata,ca doar nu vrem sa se vada ca nici nu am iesit bine din pubertate si avem cosuri pe fata, la naiba, tre’ sa aratam cat mai mature….mai incet fetelor ca nu vine sfarsitul lumii, cel putin nu asa de devreme cum zic astia la televizor. In loc sa va comportati asa, mai bine v-ati dedica timpul ala sa faceti ceva frumos, pentru planeta, pentru omenire…not…mai bine e la discoteca sa se uite baietii dupa noi…si daca ii vedem ca zambesc cu subinteles, le place cum ne-am trasat coada de pisica cu tus, nu fac misto de cat de penibile suntem cand incercam sa fim altcineva….