Pe locuri, fiti gata…..scoala:D

Am inceput scoala azi. Aceeasi poveste ca de obicei, sculat de dimineata (ce as mai fi dormit), imbracat (anul asta in uniforma, singura diferenta), plecat la scoala, ajuns in curtea liceului si palavragit cu gasca de asta vara , am ras, am glumit, am vazut-o pe Ana, care si-a tras o vopsea noua la par, mi-am revazut colegii (vai ce dor imi era de ei), am impartit cativa pupici ipocriti pe acolo, chestii din astea, nimic interesant.
S-a facut careul ca in fiecare an, aceleasi trei banci pe care era asezata aceeasi fata de masa rosie. Directoarea a vorbit, un pic cam mult, a accentuat prea mult niste chestii care nu trebuiau spuse, a facut cateva gafe, sa laudat cu realizarile ei, a prezentat clasele si asa mai departe. Au fost si ai mei parinti (damn, nici de data asta nu m-au lasat singura) cu pretextul ca vor sa imi faca poze ca doar a inceput scoala.
In clasa diriga ne-a tinut o prelegere despre ceea ce o sa ne faca daca o sa fim nesimtiti, a mai spus o data fetelor sa aiba grija cu baietii (ca este niste porci, asta e de la mine…o sa citeasca chestia asta si o sa imi zica maine la scoala, dar nu imi fac griji pt. ca stiu ca o sa o amuze:D), au venit doi colegi noi, un tip si o tipa, ia prezentat pe aia, chestii de gen.
Colegii ai mai vechii s-au uitat cam chioras la mine la inceput ( deh, am indraznit sa ii pun pe youtube-da ei habar nu au ce- ala youtube, netu e sinonim cu messengerul pentru multi dintre ei….mwahahahaha), am avut placuta surpriza de a-mi gasi banca si scaunul de anul trecut, si credeti-ma, reintalnirea a fost induiosatoare…:D
Ce nu mi-a placut, in primul rand a inceput scoala…e asta era de la sine inteles…nu mi-a placut ca anul asta am vazut mai multi cocalari decat in anii precedenti, am avut neplacerea de a trece pe langa doi baieti (cred ca erau boboci) cu freze galbene in cap si alura de smecher cu doi de „jm” care discutau in gura mare ceva de genul: „Ba ajungem acasa si o f***m pe Cutarica”, de parca viata lor sexuala ar fi avut vreo importata pentru mine, de parca m-ar fi interesat pe mine sau pe prietenele mele, sau pe oricine trecea pe strada in momentul ala ce fac ei acasa.
Parcul, plin in mare majoritate de elevi (erau si cativa insi si inse de etnie rroma imbracati in costumele lor „nationale”) devenise neincapator, si mi-am simtit spatiul invadat. Am ajuns la concluzia ca nu imi mai place cand e Lehliu plin ochi de kinderi de toate varstele, imi place asa cum e el vara, cand sunt grupulete-grupulete asezate in jurul veunei banci, unii mai stau si pe jos, altii pe sus, se rade, se vorbeste si mai ales e vacanta si e intuneric.
Vacanta asta a fost frumoasa, m-am distrat, am umblat mai mult in gasca, am cautat intalniri de gradul 3, nu am gasit decat praf , au ramas multe amintiri frumoase, au ramas poze si speranta ca o sa fie la fel si la anul.
Acum vine ziua mea, mai e putin, si imi pare bine ca inca mai sunt la varsta la care imi permit sa ma bucur ca mai imbatrnesc cu un an, ca am o gasca de prieteni super de treaba, un boyfriend si mai si…iar scoala…atata timp cat sunt la liceu e distractie, cel putin asa imi spun toti cei care au terminat, si asa e….sendwich si cafea din pauza mare, am revenit…sa sune clopotelul, nu?:P


1 responses to “Pe locuri, fiti gata…..scoala:D

Lasă un comentariu